[18/11 02:31] aji rasha: NERANGKEUN
Sare’at Hakekat Tarekat, Ma’rifat dina Sholat (Sembahiyang).
1. Sareatna Sholat teh
nya eta
nangtung
ruku ,
sujud
lungguh
bukti ‘aen,
ari hakekatna puguh,
Alif Lam Lam He
geus pasti,
nyaeta
lafad Allah,
hanteu salah , dupi
tarekatna Sholat,
tetep bae dina keur
Sholat sajati,
Tajali ning Dzattul Mutlaq.
Ma’rifat ge
kudu kapanggih,
sareng eta Nur Muhammad tea,
ka cahya opat
sing ‘aen,
Narun
Hawaun
Maun,
Turobun
nya eta nu ngaran Sholat, memeh awang uwung,
tah eta anu geus aya,
anu matak
Sembahiyang teh wajib, sabab asal tina Shalat.
[18/11 02:52] aji rasha: Sabab urang kudu sholat
عَنْ أَبِيْ عَبْدِ الَّرحْمَنِ عَبْدِ اللهِ بْنِ عُمَرَ بْنِ الْخَطَّابِ رَضِيَ
اللهِ عَنْهُمَا قَالَ: سَمِعْتُ رَسُوْلَ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّم
يَقُوْلُ: بُنِيَ الإسْلاَمُ عَلَى خَمْسٍ: شَهَادَةِ أَنْ لاَإِلَهَ إِلاَّ اللهُ
وَ أَنَّ مُحَمَّدًا رَسُوْلُ اللهِ وَإِقَامِ الصَّلاَةِ وَإِيْتَاءِ الزَّكَاةِ,
وَحَجِّ الْبَيْتِ, وَصَوْمِ رَمَضَانَ. (رواه البخاري و مسلم)
Abu Abdurrahman Abdullah bin Umar bin Khaththab ra. nyaritakeun :
Kuring pernah
ngadangu Rasululah Shallallahu 'alaihi wa sallam ngadawuh:
"Islam diwangun dina
lima perkara
(1) Nyaksikeun yen henteu aya Pangeran salain Allah sareng
Muhammad Rasul Allah,
(2) Ngadegkeun Shalat,
(3) ngaluarkeun zakat,
(4) ngalaksanakeun ibadah
Haji sareng
(5) Puasa dina bulan
Ramadhan"
(HR Bukhari & Muslim).
[18/11 02:55] aji rasha: Saur Ajeungan
ari sholat teh pundasi agama, saha jalma
ngalaksanakeun sholat
hartina tos ngajegkeun agamana,
saha jalma anu henteu sholat hartina
ngarubuhkeunagamana.......
da upami
puasa, zakat, sareng haji
pan aya toleransina.
Tapi mun
ninggalkeun shalat dihaja atuh beurat itung-itunganna.
Upamai shalat henteu tiasa nangtung, tiasa calik,
teu tiasa calik, tiasa bari
ngadapang,
teu tiasa ngadapang ku isyarat mata,
henteu tiasa ku isyarat mata,
hartina INNALILLAHI
WA INNAILAHI ROJIUUN.
[18/11 02:59] aji rasha: shalat teh panginten
tiang agama,
anu
janten pondasina mah
nyaeta
dua kalimah sahadat tea (sahadatain).
Hartina
shalat ceuk aturan bahasa nyaeta "doa",
ari ceuk istilah shalat teh
nyaeta mangrupakeun laku lampah anu disarengan ku ucapan dimimitian ku
takbiratulikhram sareng ditungtungan ku salam sakumaha anu ditegeskeun ku
syarat-syarat anu aya.
[18/11 03:02] aji rasha: alesan nu rasional
yen shalat teh tiang agama. da mun ditinggal na pahala; nu langsung ka Allah teh puasa.
shalat keur urang sorangan. teras kunaon mun awewe nu hed teu kudu diqodoan shalat nu tinggalkeun.
ari puasa
mah kudu dikodoan
mun hed teh.
[18/11 03:09] aji rasha: Ceuk pemahaman engkong
shalat mangrupakeun
ibadah mahdhoh
anu ngagaduhan
kautamaan husus
ti Allah Swt.
Salain eta shalat eta mangrupakeun perkara
anu ngabedakan jalmi
muslim sareng jalmi non muslim,
saha jalmi anu
ninggalkeun shalat,
maka manehna
tos kalebet kufur. Salajeungna
shalat mangrupakeun
amal anu kahiji anu bakal
dihisab ku Allah.
Dina salah sahiji
katerangan hadist,
Nabi ngadawuh
yen shalat
mangrupaken amal
anu ngagugurkeun dosa unggal poe.
Dina dawuhanna
Rasulallah ngajelaskeun
ka sahabat-sahabatna : "Kumaha pendapat maraneh saumpama
aya hiji walungan ti hareupeun panto imah,
teras tiap jalma marandi
dina eta walungan
unggal poe lima kali,
kira-kira masih aya kotoran dina awakna?
Para sahabat
ngawaler : "Tangtu moal aya" Rasulallah ngadawuh :
Tah eta parumpamaan
shalat lima waktu,
maka Allah baris ngahapus kana sagala kasalahan (Muttafaq 'Alaih).
[18/11 03:14] aji rasha: Saur Imam Ali ra :
Lamun seug mah agama teh ku rasio
maka ngusap dampal
sapatu (alas kaki) leuwih utama (masuk akal) tibatan ngusap luhurna.
[18/11 03:15] aji rasha: Di dieu urang kudu bisa milah2..
mana wilayah akal, jeung mana wilayah syari'ah..
komo lamun dihubungkeun jeung wilayah faqih mah...
[18/11 03:18] aji rasha: tapi naha
shalat jadi hararese,
padahal sim kuring mah
lain hararese tapi sok haroream...
Tidak ada komentar:
Posting Komentar